14/5/13

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΑΜΟΪΛΗ

Προς:  τον κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κέρκυρας

κύριε Πρόεδρε

Τα νέα μου καθήκοντα και οι υποχρεώσεις μου ως εκλεγμένος Βουλευτής Κέρκυρας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, μου επιβάλουν να απουσιάζω συχνά εκτός Κέρκυρας και περιορίζουν κατά πολύ τον χρόνο που μπορώ να διαθέσω ως Δημοτικός Σύμβουλος και επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης.

Εξάλλου, στη δική μου αντίληψη αλλά και στις θέσεις της Παράταξής μας "ΕΜΠΡΟΣ μ' εσένα για την Κέρκυρα", η εκπροσώπηση σε διάφορες αιρετές, θεσμικές πολιτικές, αυτοδιοικητικές, και άλλες θέσεις δεν μπορεί να ασκείται από ένα και μόνο πρόσωπο, αλλά πρέπει να υπακούει στις αρχές του πλουραλισμού, της αποκέντρωσης, της ανακλητότητας και της εναλλαγής.

Κατόπιν τούτων, υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Κέρκυρας.

Παρακαλώ να προχωρήσετε στην αντικατάστασή μου στη θέση του Δημοτικού Συμβούλου και εκπροσώπου της Δημοτικής Παράταξης "ΕΜΠΡΟΣ μ' εσένα για την Κέρκυρα", κατά τα προβλεπόμενα από τον Κανονισμό.

Ευχαριστώ εσάς κ. Πρόεδρε, τον κ. Δήμαρχο, τους συναδέλφους Δημοτικούς Συμβούλους όλων των παρατάξεων, το προσωπικό του Δήμου μας, για την συνεργασία μας, την οποία εγώ θεωρώ γόνιμη και παραγωγική.

Είναι αυτονόητο ότι, ως Βουλευτής, θα είμαι πάντα στη διάθεση της Δημοτικής Αρχής για κάθε βοήθεια και συνεργασία για προώθηση και επίλυση των θεμάτων και προβλημάτων της Κέρκυρας.

Κέρκυρα, 12 Σεπτεμβρίου 2012
Στέφανος Σαμοΐλης
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης
"ΕΜΠΡΟΣ μ' εσένα για την Κέρκυρα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου